miercuri, 29 noiembrie 2023

Calitățile Aliciei Gogîrlă

 

Simona Gogîrlă a vorbit despre calitățile handbalistice ale interului dreapta de la Vâlcea: 

Are forță în braț, mai are de lucrat la viteză, dar lucrul ăsta se poate rezolva în timp. Din punctul meu de vedere, cea mai bună calitate este însă încrederea pe care o are în ea. Ca orice jucător, mai are și momente când face câte o greșeală, două, dar are puterea să se ridice, să meargă mai departe. Îi lipsește experiența jocului. Șutul de afară este un mare atu al ei.”

Înainte să plece în Danemarca, către Herning, unde România își susține meciurile de la Campionatul Mondial, mama i-a cerut fiicei să nu se gândească în niciun moment la ce a însemnat numele „Gogîrlă” în handbalul românesc:

 „I-am spus: 'Tu ești Alicia Gogîrlă și atât. Nu joci pentru mine, ci pentru tine și pentru echipa națională. Nu trebuie să te gândești la nimic și nimeni altcineva. Tu ești pe drumul tău, eu am fost pe drumul meu și am terminat cu jocul. Tu îți faci singură jocul. "

un reportaj We Love Sport


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ierarhia finală - Liga Florilor MOL, sezonul 2023/2024

  1. CSM BUCUREȘTI - 73 puncte 24 victorii, 1 egal și 1 înfrângere. CAMPIOANA ROMÂNIEI va juca în LIGA CAMPIONILOR și la anul, competiție un...